sobota, 6 lipca 2013

Pasje i smaki

Witam Wszystkich gorąco. Dzisiaj mamy piękną pogodę i piszę do Was relaksując się na tarasie w mojej kawiarence pod gołym niebem :) Wieczór piękne, delikatny wiaterek, nastrój rewelacyjny.
Moje cudowne samopoczucie jest również związane z pierwszym i mam nadzieję nie ostatnim, e-wydaniem gazetki. Powstała przy współpracy z wspaniałymi ludźmi. I z tego miejsca pragnę gorąco podziękować.
Gazetka to moje kolejne dzieciątko, z którego jestem dumna. Z całą pewnością będzie się rozwijać, powiększać i doskonalić.

Ale nie przeciągając - ZAPRASZAM DO LEKTURY. Liczę na Wasze opinie.




Mam nadzieję, że gazetka przypadła Wam do gustu. Napiszcie, co chcielibyście zobaczyć w kolejnym numerze i jaka jest Wasza opinia.
Tym czasem zapraszam już wkrótce na konkurs.
Ściskam Ilona

2 komentarze:

  1. Ilonka bardzo się cieszę, że gazeta powstała. Na pewno będzie inspiracją dla wielu osób. Dziękuję również za zaufanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt :) Mam nadzieję, że będzie to długa i miłą współpraca:)
      Ściskam

      Usuń