poniedziałek, 25 maja 2015

Moja Pierwsza Książka i jubileuszowy post


MOJA PIERWSZA KSIĄŻKA

Kochani, to niesamowite, co za wspaniały dzień. Właśnie czytacie 300-tny post. WOW! Czas przelatuje między palcami i zauważyłam to przez czysty przypadek. Przyznam szczerze, nie sądziłam, że tak szybko to zleci, a ja nadal będę miała co do Was pisać. Strasznie się cieszę, że jesteście ze mną i strrraaaasznie Wam dziękuję. Przesyłam gorące buziaki Wszystkim i każdemu z osobna. 


Zastanawiałam się jaki przepis pokazać na blogu, aż tu nagle dostałam wspaniałą wiadomość od redakcji. A mianowicie, 25 maja 2015 roku ukazała się w sprzedaży moja pierwsza książka . Myślę, że to idealna wiadomość na jubileuszowy, 300 setny post.

A więc moi Kochani. Choć do Świąt Bożego Narodzenie jeszcze daleko, już teraz możecie kupić książkę pod cudownym tytułem "Wigilia w moim domu". Jest to 15 przepisów na dania prosto z mojego stołu rodzinnego, ale przede wszystkim jest to przedsmak, czegoś nad czym pracujemy w fantastycznym zespole, co zajmuje troszeczkę więcej czasu.

Książka jest w formie e-booka, dlaczego? Ponieważ zauważyłam, że wiele osób korzysta z przepisów za pośrednictwem komputera, telefonu czy tableta. Stwierdziła, że to bardzo fajny pomysł.
Przy okazji można ją kupić za dużo mniejsze pieniążki, co z pewnością również jest zachętą. 

Kochani jestem taka dumna, że naprawdę nie wiem co mam napisać. To dzięki Wam się ukazała i mam nadzieję, że przypadnie do gustu.

Z tej właśnie cudownej okazji pragnę ogromnie podziękować za to, że czytacie mojego bloga, że rozmawiacie ze mną, spotykacie się i dajecie mi niesamowitego  kopa motywującego. Ciągle się uczę, rozwijam i robię to z ogromną przyjemnością mogąc się z Wami dzielić moim doświadczeniem.

KOCHANI po 23 latach gotowania, (SZOK) dzielę się przepisami nie tylko na blogu, ale również w mojej pierwszej KSIĄŻCE!  DUMA rozpiera mnie ogromnie, to dla mnie wielki sukces, za który gorąco dziękuję Wszystkim wspierającym duchowo, a także tym. którzy bezpośrednio przyczynili się do mojego sukcesu.

Jestem ogromnie wdzięczna mojej rodzinie, mężowi i dzieciom, którzy wspierali mnie, testowali dania i cierpliwie czekali, aż zrobię odpowiednie zdjęcie. Mojej Mamie, która przekazała mi kulinarne dziedzictwo rodziny oraz Tacie, który zawsze pilnował, aby przygotowania do Świąt przebiegały w cudownym nastroju.
Mojej młodszej siostrze, Kamili, która pomagała mi odświeżyć wspomnienia z dzieciństwa oraz starszej , Dance, opowiadającej o Wigilii, kiedy byłam maleńka.
Serdecznie dziękuję Katarzynie Herman i Agnieszce Czerlikowskiej, które wspierały bardzo aktywnie moją twórczość oraz wydawnictwu E- BOOKOWO dzięki któremu można kupić moją KSIĄŻKĘ .

Ściskam Ilona ♥

4 komentarze: