wtorek, 24 listopada 2015

Degustacja nowego menu



Trafik Jedzenie i Przyjaciele, to restauracja w samym sercu Gdyni, bo przy popularnym Skwerku Kościuszki. 12 listopada zostałam zaproszona, wraz z koleżankami i kolegami blogerami, na degustację nowego menu, które następnego dnia zagościło na stołach Wszystkich gości. 

Dzisiejszy wpis nie będzie "dosłowną" opinią, ponieważ wszystko było tak smaczne. że post zawierałby zbyt wiele powtórzeń, pyszne, pyszne, pyszne, ..., więc opowiem o przemiłym spotkaniu.


Trafik, jest bardzo przyjemnym miejsce, wystrój wnętrza jest bardzo ciepły i przyjazny. Część ścian z surowej cegły dodaje klimatu, który podkreślają drewniane elementy. Kuchnia półotwarta, co jest zdecydowanie przeze mnie preferowaną formą zbliżenia się do gości restauracji. Ukryta za bardzo pobudza moją wyobraźnię, zaś całkowicie otwarta zdecydowanie za dużo pokazuje i strasznie nagrzewa. 
O całym menu, o restauracji, pasji i nie tylko opowiadali Martyna Wasilewska-Wajde oraz Daniel Grochowski. To oni nas zaprosili i gościli w restauracji. Dziękuję.
Przy lampce wina i wody (jak zawsze byłam kierowcą) rozmawialiśmy o miłości do jedzenia i tworzenia, o pracy kucharzy, barmanów, kelnerów i innych tworzących magię tego miejsca.
Przemiły wieczór. Wszystkie dania przygotowali dla nas bardzo zdolni kucharze Grzegorz Marzejon i Tomasz Grota. 

Jak wcześniej wspomniałam, potrawy były świetne, ale moje serce skradła grillowana ośmiornica z sałatką z ziemniaków, oliwą, salsa verde i cytryną. I to przede wszystkim dla niej tam wrócę, ale przyznaję, że moją ciekawość wzbudza brytyjskie śniadanie, serwują cały dzień, więc z pewnością zdążę dojechać. 
Cóż, czas rezerwować stolik i wrócić, bo warto.
Ściskam Ilona ♥
Poniżej wspomniane pyszne dania oraz Panowie, którzy tak smacznie nas 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz