poniedziałek, 22 czerwca 2015

Zróbmy sobie jaja - warsztaty z Kuchnią Ilony




28 marca, tuż przed Świętami Wielkiej Nocy miałam przyjemność zrobić sobie jaja w towarzystwie ciekawych ludzi w Ciuciubabce.
To moje pierwsze warsztaty kulinarne i muszę przyznać, że bawiłam się wyśmienicie, pomimo zjadającej mnie tremy.
Uczestnicy wyszli zadowoleni i najedzenie. Cieszę się, że mogłam podzielić się z nimi ciekawostkami z mojej kuchni, które zaskoczyły i przypadły im do gustu.

 
Podczas warsztatów zdradziłam tajniki i receptury:
• majonezu domowego
• musztardy na piwie
• chrzanu domowego

W ruch poszły jaja, z których przygotowaliśmy:
• jajo faszerowane pieczarkami
• jajo gotowane w koszulce
• jajo z pesto szpinakowym z dodatkiem orzeszków i papryki marynowanej
• chmurka z jaja
• jajo z domowym majonezem chipsem z szynki szwarcwaldzkiej podawane za zielonej sałatce

Do zobaczenia na kolejnych warsztatach, mam nadzieję, że już wkrótce wraz z Ciuciubabką coś zorganizujemy.

Ściskam Ilona ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz