sobota, 19 września 2015

Smaczne warsztaty dla dzieci





To niesamowite, jak dzieci chętnie jedzą to co same przygotowały, a jeszcze chętniej dzielą się swoimi smakołykami ze ukochaną mamą.
Tak właśnie działo się na warsztatach, które odbyły się Ciuciubabka Cafe z którą współpracuję, podczas smacznej zabawie z dziećmi. 
Jak powszechnie wiadomo, śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Kolorowe kanapki z pewnością zachęcą do zajadania, a kanapki z gofrów?... WOW, tego jeszcze nie było :) 
Zaskoczyłam odrobinkę dzieciaki, a rodziców zachęcam do tego eksperymentu, tym bardziej, że pociechom straaasznie się podobało. 
Tu mały pomysł dla mam i tatusiów, w taki właśnie sposób możemy przemycić bardzo smaczne gofry owsiane (PRZEPIS), które wniosą dzieciakom wiele dobra. Płatki owsiane, jak wiadomo to bogactwo witamin i minerałów i niesamowite źródło błonnika, posiada także cenne kwasy tłuszczowe. Myślę, że warto takie kanapki dawać swojemu dziecku.

Dziękuję za udział w zajęciach. Mam nadzieję, że to nie nasze ostatnie. Dzieci bawiły się doskonale, ja również :) Ale przecież mam w sobie tyle dziecięcej radości gotowania.

Zapraszam do smacznej zabawy
Ściskam Ilona ♥









Zdjęcia umieszczone na blogu są za zgodą rodziców. Bardzo dziękuję i mam nadzieję, że nie były to nasze ostatnie szaleństwa kulinarne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz