wtorek, 13 października 2015

Festiwal Progressteron






Oj dzieje się w tym październiku. Skaczę ze spotkania na spotkanie i muszę powiedzieć, że strasznie mi się to podoba. Ostro wzięłam się też za pracę nad sobą i organizacją swojej pracy, bo przy małym dziecku i ogrodowo domowych obowiązkach jest to dość trudne :) 
Ale daję radę i idzie mi coraz lepiej. Przyznam, że zastosowałam kilka fajnych trików, ale o tym innym razem.

Dzisiaj chciałam się pochwalić i podzielić jednocześnie informacją, że dołączyłam do grona wykładowców na wielkim Festiwalu Progrssteron. To niesamowity zaszczyt, moja wiedza została dostrzeżona i cudownie wykorzystana. 
Możecie się ze mną spotkać już w tą sobotę w Trójmieście, więc gorąco zapraszam.

Jesienna edycja trójmiejskiego Festiwalu PROGRESSteron odbędzie się w dniach 16-18 października 2015 w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.
Hasłem przewodnim 32 edycji Festiwalu jest: "Siła w Kobiecie - Kobieta w świecie".
Celem jest inspirowanie kobiet do korzystania z własnych zasobów wewnętrznych takich jak intuicja, empatia, kobieca siła i wykorzystywania tego potencjału w naturalny i dostępny kobietom sposób.

W październikowy weekend w Gdyni (16-18.10.2015), wszyscy zainteresowani rozwojem osobistym będą mogli wybierać spośród ponad 60 propozycji: warsztatów, wykładów i prezentacji.
W Strefie Chillout Festiwalu PROGRESSteron można będzie: odpoczywać, rozmawiać, spotkać się ze znajomymi, delektować się kawą lub herbatą, strzelić sobie pamiątkową fotkę, spróbować nowości kulinarnych - ilość aktywności zależy od wyobraźni odwiedzających.

Zobacz Program Festiwalu PROGRESSteron na stronie: 

Tym czasem szykuję ciekawostki na nasze zajęcia. Do zobaczenia na festiwalu.
Ściskam Ilona ♥

2 komentarze:

  1. Ahh chciałam się wybrać, ale choróbsko mnie rozłożyło :( pięknych chwil!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego. Mam nadzieję, że będziemy mogły się spotkać na innych warsztatach.. Coraz częściej są prowadzone i z bardzo ciekawą tematyką nie tylko kulinarną, więc zapraszam.
      I zdrowiej jak najszybciej. :) Pozdrawiam

      Usuń