sobota, 10 listopada 2012

Szybki deser


Dla osłody polecam szybki i pyszny deser, którym właśnie się delektuję.




Potrzebne będą:

  • śmietana kremówka
  • bezy
  • świeże lub mrożone owoce

To proste
Ubijamy  śmietanę kremówkę w ilościach jakie jesteśmy w stanie zjeść - uprzedzam - strasznie syte:) Wrzucamy do środka kilka pokruszonych bezów. Nie żałujmy sobie:) Delikatnie mieszamy, żeby śmietana nie opadła i była nadal puszysta. Do pucharków wkładamy porcję bezowej śmietany i polewamy zmiksowanymi owocami.-oczywiście bez dodatku cukru. Ja uwielbiam truskawki lub maliny.
Mniam słodycz bezy w puszystej kołderce i lekko kwaskowaty smaczek owocu na koniec...



Taki deser gorąco polecam szczególnie wtedy, gdy zapukali do nas niezapowiedziani goście.
Ściskam Ilona

8 komentarzy:

  1. To ja poproszę jedną porcję, bo zaraz zwariuję, tak mi się chce słodkiego. A nic nie mam, buu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie masz raci

      Usuń
    2. nie masz racji wygląda pysznie.
      MAM NA TO OCHOTĘ

      Usuń
  3. Deser wygląda na smaczny ale nie bede oceniać po wyglądzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie skorzystam z Twojego przepisu na deser! wygląda to bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Deser jest wyśmienity, choć nie widać. Zdjęcia wkrótce zacznę wymieniać.

      Usuń