niedziela, 20 października 2013

Spotkanie blogerek kulinarnych Trójmiasta









Dziewczyny z Trójmiejskiej Solniczki wraz z Restauracją Coco zorganizowały spotkanie blogerek kulinarnych z Trójmiasta. To moje pierwsze, ale mam cichą nadzieję, że nie ostatnie spotkanie. Było bardzo sympatycznie. Serdecznie dziękuję za zaproszenie. 


Poczęstowano nas daniami z przyszłego menu wegetariańskiego restauracji. Przyznam, że nie wszystko przypadło mi do gustu, ale cóż... nigdy nie dogodzi się każdemu. Niewątpliwie prym wiodło carpaccio z buraków, smakowało z pewnością większości.




Było pyszne danie tajskie przygotowane podczas spotkania przez kucharza Coco restaurant. Warzywa, liście kaffiru, kwiat lawendy, sól himalajska, podlane mlekiem kokosowym i tu moje zaskoczenie, sos z dodatkiem masła orzechowego. Takiego połączenie nie spotkałam wcześniej, ale z całą pewnością wypróbuję w swojej kuchni, ponieważ bardzo mi smakowało.




Pod koniec spotkania, podzielone na grupy przygotowałyśmy pyszne desery, z przyniesionych produktów. Zdrowych oczywiście. To moja grupa i nasze owoce pod pyszną kruszonką. 


oraz pozostałe dziewczyny i ich desery...




Do zobaczenia
Ściskam Ilona

6 komentarzy:

  1. takie spotkania są zawsze wspaniała okazją do wspólnych i przyjemnych ploteczek. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny wpis :) Było cudnie się poznać :) i ja się załapałam na zdjęcie :) Zabieram co by pamiątka była :) Buziaki :) Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieraj:) Było fantastycznie, oby częściej :)
      Ściskam

      Usuń
  3. Cudownie było się poznać :) I nawet mnie złapałaś na fotce w pełnym skupieniu a to rzadkie haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również było miło :) Mam kilka fotek z Tobą, musiałam się zdecydować i wybrać jedno :)
      Pozdrawiam

      Usuń