poniedziałek, 21 lipca 2014

Spotkanie w Restauracji Pod Łososiem w Gdańsku


Sobotę 19 lipca spędziłam w towarzystwie fajnych babek szefa kuchni i profesjonalnej ekipy z Restauracji Pod Łososiem w Gdańsku. A teraz dokładnie :) Ewa z Moje Twory Przetwory  zaprosiła mnie, Dusię i Malwinę do tworzenia menu degustacyjnego pod okiem szefa kuchni Janusza w Gdańskiej Restauracji. To już drugie zaproszenie, tym bardziej się cieszę i polecam się na przyszłość. Muszę przyznać, że praca w tym gronie sprawia mi niesamowitą satysfakcję, jest bardzo miło, świetnie się dogadujemy, ale co jest najpiękniejsze, nie rywalizujemy ze sobą, tworzymy wspólnie i właśnie dlatego stworzyłyśmy fantastyczne dania. Podzieliłyśmy się na grupy, Ewa i Malwina tworzyły wegetariańskie dania, dodatkowo wolne od glutenu, ja z Dusią pozostałe, a wszystko pod czujnym okiem szefa kuchni Janusza.


Na zdjęciu poniżej nasze dania i tu zaproszę do Ewy, po przepis na boski chłodnik pomidorowo-truskawkowy. Słuchajcie.... był obłędny. Mało nie oblizałam kieliszka w którym był podany, tym bardziej się cieszę, że Ewa wstawiła na swój blog przepis.


Dania przygotowane razem z Dusią, przegrzebki z fasolą mung, krewetka marynowana w limonce z ziemniakiem, smażona na głębokim tłuszczu i smakołyk inspirowany grecką baklavą, mój faworyt, baklava z botwiną. Dusia, w razie jakichkolwiek uwag PISZ do mnie :) 


A tu degustacja, czyli rozpusta i rozmowa o niej. 


Dziewczyny, bardzo dziękuję za fantastyczną zabawę i niesamowitą współpracę. Mam nadzieję, że jeszcze będziemy miały możliwość tworzenia takich smakołyków.
Ściskam Ilona
Ps. Zapraszam już teraz po przepis na boską Baklavę z botwiną, czyli kuchnię fusion i kilka słów o niej. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz