środa, 4 września 2013

Serowe roladki i nowy numer magazynu





Zaczęła się szkoła. Już mi dreszcze przechodzą na myśl o maturze, ale damy radę. A jeśli mówimy o szkole na kulinarnym blogu, grzechem byłoby nie wspomnieć o drugim śniadaniu. Dzisiaj serowe roladki. Smaczne i niesamowicie poroste do zrobienia.
Ten przepis i masę innych, równie ciekawych, znajdziecie w nowym numerze e-magazynu "Pasje i Smaki", który jest już dostępny w sieci, a znajdziecie go TUTAJ W tym numerze rozmowa z Kaprys, kuchnia włoska, wycieczka po kiecczyźnie oraz KONKURS. Koniecznie weźcie w nim udział. Czekamy na Wasze maile kuchniailony@gmail.com.
A teraz przepis:


Serowe roladki

Potrzebne będą:
  • 6 kromek chleba tostowego
  • 6 plastrów sera żółtego
  • 12 listków sałaty
  • 6 listków bazylii
  • zielona czubryca

Odkrawamy skórki i bardzo mocno wałkujemy kromki chleba, żeby wyszły cienkie, kwadratowe placki, grubości około 3 milimetrów. Na wierzch układamy plaster sera listek bazylii, dwa listki sałaty najlepsza rukola i  posypujemy czubrycą. Tak przygotowaną kromkę zwijamy bardzo ściśle w rulon i układamy na blasze wyłożonej papierem. Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni i pieczemy około 15 minut, aż nasze roladki się zarumienią, a ser się rozpuści.

Mam nadzieję, że skorzystacie z tego prostego przepisu.
Czekam na Wasze komentarze i opinię o "Pasjach i Smakach"
Będzie mi również miło gdy polubicie moją stronę na facebooku. I koniecznie weźcie udział w KONKURSIE, aż ciekawa jestem jakie macie wspomnienia. 

Ściskam Ilona








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz