czwartek, 13 sierpnia 2015

W przyszłość wielkimi krokami




Może ten wpis niektórym nie wyda się kulinarny, ale nic bardziej mylnego. To jest temat bardzo szeroki i nie kończy się na zrobieniu, opisaniu i obfotografowaniu "kotleta".
Jak niektórym wiadomo, a już wkrótce Wszystkim, Kuchnia Ilony się rozwija. Jako osoba nie lubię stać w miejscu i nie dziwnym jest, że blog mój również musi ewoluować.
Niestety dochodzi się do pewnego momentu, że solo zrobi się niewiele. Tu warto wspierać się ludźmi modrymi w swojej dziedzinie (życiowo również).
Postanowiłam się rozwijać, ale fajnie mieć obok osobę, która wesprze Cię, zauważy jakie błędy robisz, podda bardzo konstruktywnej ocenie i popchnie w odpowiednim kierunku, ale przede wszystkim odsłoni dawno skrywane talenty, wystroi w różowe kokardy i wypuści na światło dzienne. Taki trener personalny, ale mojego umysłu. Kamilę poznałam na webinarze, który prowadziła. Stwierdziłam... co mi tam. Ja świetnie gotuję ona potrenuję moją karierę :) 


Trening Kariery - bo tym właśnie się zajmuje, to świetna sprawa nie tylko dla tych, którzy szukają pracy. Odnalezienie w sobie sukcesów, to wspaniałe ćwiczenie nawet dla tych, którzy planuję czas spędzać w domu. Do tego Kamila jest człowiekiem z którym się pośmiejesz, wypijesz kawę czy drinka. 
Ktoś powie, że samemu trzeba i dochodzi się do wszystkiego. OCZYWIŚCIE, nikt tego za nas nie zrobi (niestety), ale Kamila zwróci uwagę na wiele rzeczy, które czasem wydaja się banalne i  oczywiste, ale wielce przydatne, o których przyznaję nawet nie pomyślałam.
Wiecie, że mam całą masę pomysłów, czasu zaczyna brakować na ich realizację, ale dam radę :) Powoli wprowadzam wszystkie w życie i strasznie się z tego cieszę, a Kamila cudownie trenuje moją głowę. Kochani, to wszystko zaczyna nabierać kształtów :) Samej dojść do tego byłoby mi trudno...

I tak oto uchylając rąbka tajemnicy, szykuje się dla Was wiele ciekawych rzeczy, między innymi warsztaty i pyszne treningi, na których będziemy mogli sobie porozmawiać smacznie i coś razem stworzyć. A to tylko maleńka część... 
Zatem do zobaczenia wkrótce!
Ściskam Ilona ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz