niedziela, 16 lutego 2014

Warsztaty sushi


O tym, że lubię sushi wie wielu. O tym, że sushi zwijam w domu, wiedzą najbliżsi. O tym, że byłam na warsztatach i sporo się nauczyłam, dowiedzą się Wszyscy. 

8 lutego w Hito Sushi w Borkowie odbyły się fantastyczne zajęcia, na których, wraz z bloggerkami, zgłębiałyśmy sztukę tworzenia sushi. Sushi Master Damian w niesamowicie przystępny sposób przekazywał nam wiedzę praktyczną zwijania hosomaków, nigiri, sashimi, futomaków i innych japońskich przysmaków. I choć od lat zwijam po swojemu w domu, to stwierdzam, że takie lekcje, były dla mnie niesamowitą kopalnią wiedzy, której sama w życiu bym nie odkryła. 
Zawsze chciałam podzielić się przepisami, lecz nie miałam odwagi. Teraz, po takich naukach oraz przy wsparciu dawno nabytej książki pod tytułem "Sushi, ponad 100 wspaniałych przepisów", owy smakołyk będzie częstym gościem na moim stole, a czasami pojawi się na moim blogu.

Warsztaty zorganizowała Ewa z Moje Twory Przetwory . Dziękuję Ci bardzo za fantastyczną zabawę oraz zdjęcia. Tak Kochani, zdjęcia, bo genialna Ilona przygotowana "prawie" idealnie, spakowana i zorganizowana, nie wzięła KARTY PAMIĘCI do swojego cudownego, różowego aparatu. Nic tylko się zastrzelić. Na szczęście Ewa oraz Dusia z Dusiowej kuchni zrobiły mi zdjęcia i przesłały. Dziewczyny <3 dziękuję Wam bardzo. 
Kilka fotek uchwyciłam też w swoim telefonie ;)

Oto mój pierwszy futomak, mango, łosoś, ogórek świeży, sałata oraz jedzona pierwszy raz w tej postaci dynia, yummy



To już nasze dzieło. Na końcu, zasiadłyśmy do wspaniałej Sushi uczty. Zjadłyśmy co stworzyłyśmy. 
Polecam tą kuchnię. Nawet jeżeli zjem tonę, czuję się lekka, ale przede wszystkim, to fantastyczna zabawa, zwijanie samodzielne w domu i jakie robi wrażenie na najbliższych :)





Przy okazji warsztatów, powstał pomysł na kręcenie krótkich filmików z relacjami z imprez okołokulinarnych, restauracji, spotkań, a może jakieś ciekawe przepisy??
Więc teraz oficjalnie zapraszam do oglądania oraz subskrywoania mojego kanału KuchniaIlonyTV . To dla mnie nowość, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba.



To mój temak sushi dla Was, czyż nie wygląda jak mini bukiecik. 
Napiszcie, czy lubicie sushi i czy sami zwijacie w domu? Bardzo jestem ciekawa.
Ściskam Ilona



2 komentarze:

  1. Uwielbiam sushi w kazdej postaci... juz nie moge sie doczekac twoich propozycji. Camilla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale najpierw ja muszę spróbować Twojego :)
      Ściskam

      Usuń