piątek, 2 stycznia 2015

Nowy rok

(zdjęcie wykonane przez Roberta T.)


Ach co to był za rok. Bardzo ciekawy i bardzo znaczący do mnie. Choć blog istnieje dłużej, to właśnie teraz prowadzenie jego sprawia mi niesamowitą satysfakcję. Dlaczego? Dzięki Wam. Coraz częściej mnie odwiedzacie, rozmawiacie ze mną wirtualnie. Wiele osób też poznałam i często rozmawiam w realnym świecie i to właśnie jest ekstra.
Statystyk nie będę podawała, bo to nie blog matematyczny. Wspomnę jedynie o kilku istotnych dla mnie sprawach i troszeczkę się pochwalę, czemu nie ...

Przede wszystkim nareszcie zmieniłam swoją domenę. Teraz, jak widać na górnym pasku, to KUCHNIAILONY.PL, jaka to była wielka radość :) Nawet nie sądziłam heh. 

Restaurant day, długo o tym myślałam i odważyłam się. Muszę powiedzieć, że to spore wyzwanie, ale warte tej pracy. Uśmiechnięte buzie nakarmionych gości :) Z pewnością powtórzę.

Warsztaty, dzięki zaproszeniu na nauki u świetnych szefów kuchni, mogę się rozwijać kulinarnie, co pozwala na coraz to lepsze przepisy. A rodzinka testująca moje potrawy jest bardzo zadowolona, goście także :)

Od czasu do czasu warto się zabawić :) Blogerzy potrafią organizować niesamowite zabawy i spotkania. Okazją mogą być słowa "to co, bawimy się:" i już! Każdy specjalizuje się w innej dziedzinie, każdy ma inne znajomości. Zbieramy siły, potrzebne "zabawki", ustalamy datę, godzinę i Voila, zabawa na 102 :)



Dzięki Instagramowi, Facebookowi, czy Twiterowi jesteście na bieżąco z moimi zmaganiami kulinarnymi i nie tylko. Namówiona przez rodzinę i znajomych, z pomocą siostry poinstalowałam wszystko i "łączyłam" się ze światem przez "siłą podarowany" telefon, heh. Długo musieli mnie przekonywać to wszelakich nowinek, ale teraz nie żałuję :) Fajnie jest :)

Powstał również kanał na YouTube Kuchnia Ilony TV, na którym mam nadzieję, będzie coraz więcej ciekawych filmików. Kilka już na Was czeka , więc warto zasubskrybować kanał już teraz.
Mam nadzieję, że moje przepisy, przydają się, że nauka nie poszła w las i mój blog jest coraz ciekawszy dla Was.

Przed Świętami stworzona została wirtualna książeczka, z wigilijnymi pomysłami. To mała zapowiedź tego nad czym pracujemy z zaprzyjaźnionymi pracowniami.


Skoro mówimy o osiągnięciach, wspomnę także o magazynie Pasje i Smaki, który cieszy się coraz większym powodzeniem. Mamy już stronę na FB - nareszcie i ciekawe artykuły. Magazyn przeobraził się w pomorski kwartalnik, dzięki temu, możemy podzielić się z Wami ciekawostkami z naszego województwa, a goście z całej polski opowiadają o swoich pasjach. Jest miło :)


Zdarzają się także różne wpadki, mniejsze lub większe, ale jak tylko o nich piszecie staram się usuwać na bieżąco :) Nie wiem wszystkiego i na wszystkim się nie znam. Na szczęście mam coraz więcej możliwości nauki i korzystam z niej. Cóż jestem tylko człowiekiem i czasami za szybko chciałbym się wszystkim dzielić.

To wszystko dzięki Wam, bardzo dziękuję i w tych magicznych chwilach życzę Wszystkiego Najlepszego na nadchodzące dni Nowego Roku, żeby spełniały się Wasze marzenia, żeby nigdy w sercu i szarej codzienności nie zabrakło miejsca na pasję. Oby smakołyki poprawiały Wam samopoczucie, ale przede wszystkim, żeby nie zabrakło miłości i przyjaźni.
Czego i sobie życzę.

Z całusami Wasza
Ilona ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz