piątek, 18 stycznia 2013

Gofry na słodko

Jak wczoraj zapowiadałam przedstawiam gofry na słodko jakimi zajadałam się popijając pyszną kawą.
Popełniłam wszystkie grzechy, ale było warto.
Myślę, że każdy kto zobaczy takie słodkości zrozumie mnie.




Gofry na słodko
Potrzebne będą:

  • gofry ( przepis znajdziecie TUTAJ )
  • masa krówkowa
  • truskawki, mogą być mrożone
  • kiwi
  • serek mascarpone
  • śmietana zagęszczona słodka ( ja użyłam zagęszczonego mleka do kawy)
  • dobrej jakości kakao do posypania
  • kilka kostek czekolady gorzkiej
Robimy gofry według przepisu który podawałam TUTAJ. Następnie w kąpieli wodnej podgrzewamy masę krówkową, aby miała konsystencję sosu i polewamy naszego gofra. Kolejną warstwą są owoce. Truskawki delikatnie rozgniotłam widelcem, położyłam, zaś kiwi pokroiłam w plastry, które przykryły kolejną warstwę. Teraz czas na śmietanową masę. Można użyć bitej śmietany, kremówki lub gotowej (choć tej nie polecam). Ja ubiłam serek mascarpone z zagęszczonym mlekiem w stosunku 3 łyżki serka na 1 pełną łyżkę mleka. To nasza delikatna i biała warstwa. Teraz dekoracja, całość posypujemy dobrej jakości kakao i robimy zygzaki z gorzkiej czekolady, rozpuszczonej w kąpieli wodnej
Do tego koniecznie pyszna kawa. 
I BUM!!!! Nasze kalorie zostaną podwojone. Ale warto...



Chętnie zjadłabym tego więcej, ale nie mam miejsca.
Czekam Na Wasze wersje słodkich gofrów. Z czym lubicie je zjadać??

Ściskam Ilona




2 komentarze:

  1. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe :) Mam nadzieję, że skorzystasz z moich przepisów.
      Miło mi Ciebie gościć.
      Ściskam i zapraszam ponownie

      Usuń