piątek, 17 maja 2013

Tortilla z dodatkami



Kolejny upalny dzień mija. Osobiście spędziłam ją dość leniwie. Nawet gotować mi się nie chciało. Jutro muszę zaległości kulinarne nadrobić. Rodzinka się obrazi śmiertelnie jak nie będzie czegoś słodkiego do kawy i mięska na obiad. 
Choć przyznam szczerze, że po głowie tarta ze szpinakiem i zielonymi szparagami mi chodzi.
I tak chyba zrobię. Za to dzisiaj kupiłam gotowe tortille i to właśnie zrobiła. Wiem... wstyd, że z gotowca. Następnym razem przygotuję, je sama. Obiecuję.



Tortilla z kurczakiem i sałatą
Potrzebne będą:
  • Tortille - 8 szt
  • mix sałat: roszponka, cykoria, radicchio, endywia, rukola 
  • pomidorki koktajlowe
  • około 16 plastrów sera żółtego
  • pierś z kurczaka
  • koperek
  • przyprawa do mięsa drobiowego (TU przepisz)
Pierś z kurczaka myjemy posypujemy przyprawą i pieczemy owiniętą w folię aluminiową około 20-30 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni. Tortillę podgrzewamy z na suchej patelni z obu stron nakładając 2 plastry sera, żeby się rozpuścił. Na gotową tortillę układamy sporą garść sałaty, pomidory pokrojone w dość grube plastry, pierś z kurczaka pokrojoną w paski i całość posypujemy sporą ilością posiekanego koperku. Składamy na pół i gotowe.
Smacznego
Osobiście kupuję gotowy miks sałat i rukolę oddzielnie, zjadamy jej sporo, ponieważ to nasz ulubiony gatunek zieleniny.

A teraz życzę miłej nocy. Jutro czeka mnie dzień pełen wrażeń.
Ściskam Ilona 







4 komentarze:

  1. Wygląda składnikowo ,jak TWISTER z KFS i na pewno sto razy pewniejsze pod wzgl. składników i świeżości.Mniam !
    Czekam na relację z obiecanego na Fejsie ciasta z owocami i placków ziemniaczanych !!!
    ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gocha, Jeśli chodzi o fast foody, to z pewnością inspiracją są tego typu lokale. Ale domowe smaczniejsze :)
      A ciasto i placki jak obiecałam - zrobię :)
      Zagląda, pozdrawiam

      Usuń