wtorek, 31 grudnia 2013

Sylwestrowe propozycje - TOP 10

Dostałam dzisiaj kilka wiadomości na FB oraz maili z prośbą o pomysły na sylwestrowe smakołyki. Późno, ale tak jak chcieliście zebrałam 10 moim zdaniem ciekawych przepisów. Oto one:

SYLWESTROWE TOP 10 















  





Klikając na opis przeniesiecie się na stronę z przepisem. Mam nadzieję, że jeszcze skorzystacie z pomysłów.

Pragnę złożyć życzenia udanej zabawy sylwestrowej,
pełnej bąbelków i konfetti 
oraz
Cudownego Nowego Roku

Dziękuję za mile spędzony czas, za komentarze, maile i rozmowy do późnych godzin wieczornych. Mam nadzieję, że nadal będziemy razem gotowali.
W Nowym Roku szykuję sporo ciekawostek
Ściskam
Ilona 

2 komentarze:

  1. Ilonka, Bardzo Ci dziękuję za Twoje podpowiedzi. Pochwalę się, że na Sylwestra z Przyjaciółmi przygotowałam catering z Twoich przepisów. Wszyscy byli zachwyceni. Sądzę, że bez Twoich wskazówek nie było by tak wesoło :)
    Co ugotowałam - panini, tarty i ptysie (z kremem bydyniowym i malinami) Baaardzo Ci dziękuję :)
    pozdrawiam życząc cudów każdego dnia Katarzynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj żyję tylko Twoim komentarzem. Nawet gdybym miała gotować tylko dla Ciebie - warto :) Kasiu, musisz wpaść na tą kawę :) Ściskam

      Usuń