poniedziałek, 30 grudnia 2013

Pasta z oliwek zielonych



Dzisiaj wpis dość wcześnie, a to z powodu na dzisiejszy kulinarny dzień. A mianowicie planuję wstawić trzy przepisy, które mogą Wam się przydać na sylwestrowy wieczór, jeżeli tak jak ja spędzacie go w domu. A może wybieracie się na domówkę do przyjaciół i zabieracie smakołyki ze sobą.
Wczoraj wieczorem upiekłam smaczny chlebek i miałam ochotę na pastę. Już dawno widziałam podobną na blogu Moniki, więc postanowiłam ją zrobić. Szybka i smaczna. Zapraszam


Pasta z oliwek zielonych
Potrzebne będą:

  • 2 szklanki oliwek zielonych bez pestek (mogą być nadziane papryką czerwoną)
  • 3-4 ząbki czosnku
  • kilka pomidorów suszonych 
  • pieprz 
  • kilka listków świeżego oregano
Wszystkie składniki wrzucamy do blendera i miksujemy. Można pozostawić maleńkie kawałeczki lub zmiksować na gładką masę. Doprawiamy do smaku.

Pastę można serwować na kanapkach, jako dodatek, jako składnik innych przekąsek. Świetnie smakuje na maleńkim sucharku.
Polecam i zapraszam za kilka chwil na kolejny smaczny przepis.
Ściskam Ilona 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz