poniedziałek, 11 lutego 2013

Naleśniki ze szpinakiem i pomidorami


Całkiem niedawno serwowałam naleśniki wytrawne z ryżem (tu przepis) , ale te ze szpinakiem to moje ulubione, więc podzielę się z Wami moim daniem.



Naleśniki ze szpinakiem i pomidorami
Potrzebne będą:

  • 10 naleśników (kliknij na przepis)
  • duże opakowanie świeżego szpinaku
  • ser typu feta
  • 1-2 duże pomidory
  • papryka marynowana (pół litrowy słoik)
  • przyprawy: suszony tymianek, pieprz świeżo mielony, czosnek (2-3 ząbki), sól
  • oliwa
  • opcjonalnie: parówki

Pomidory obieramy ze skóry po czym kroimy w kostkę, paprykę również. Wrzucamy na rozgrzaną  patelnię z odrobiną oliwy i dokładamy pokruszony ser typu feta, przyprawiamy tymiankiem pieprzem, odrobiną soli ( tu ostrożnie bo feta jest słona). Po około 10 minutach dokładamy liście szpinaku oraz wyciśnięty czosnek.
Smażymy chwilę i farsz gotowy.
Następnie układamy naleśniki na talerzu z porcją farszu i zwijamy.  Czasami lubię dołożyć pół, ciepłej parówki.
Zwiniętego naleśnika ozdabiamy pomidorkiem i gotowe.


Życzę smacznego i ściskam gorąco
Ilona




4 komentarze:

  1. Lubię te naleśniki, ale nigdy nie łączyłam ich z parówką ;) Może się zainspiruję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Jest mi niezmiernie miło inspirować. Mam nadzieję, że zasmakuje :) Pozdrawiam i nie mogę doczekać się opinii.

      Usuń
  2. takie pyszne nadzienie - mmm naleśniczki <3

    OdpowiedzUsuń