czwartek, 24 kwietnia 2014

Faszerowane pieczarki



Wieczór sprzyja uzupełnianiu przepisów, więc warto to zrobić. Cały dzień piękne słońce i szkoda mi było chwil. Dzieciaki szalały na placu zabaw jaki zorganizowaliśmy im w ogrodzie, ja biegałam z aparatem, to do sernika, to do skoczków trampolinowych lub piaskownicy. Śmichu przy tym pełno. Potem kawa wspomniany sernik i ... nastał wieczór. 
Teraz mam masę zdjęć i tylko pozostało uzupełniać tekst. Poza tym chciałabym podzielić się z Wami przepisami z magazynu. 
Dzisiaj faszerowane pieczarki, przekąska, danie, które w mojej rodzinie jest na każdym spotkaniu. Osobiście, uwielbiam.


Faszerowane pieczarki
Potrzebne będą:
  • 6 dużych pieczarek
  • 2 duże, czerwone cebule
  • 1 ząbek czosnku
  • pęczek pietruszki
  • 1 jajo od szczęśliwej kurki
  • sól, pieprz, majeranek
  • ziołowa bułka tarta
  • oliwa + masło 
Cebulę kroimy w kostkę i smażymy do miękkości. Pieczarki czyścimy i odcinamy nóżki. Kroimy je w kostkę i dokładamy do smażącej się cebulki. Gotowe przekładamy do miseczki, wyciskamy ząbek czosnku, dokładamy posiekaną natkę pietruszki, doprawiamy i mieszamy z jajem. Gotową masą faszerujemy pieczarki, panierujemy w bułce tartej i smażymy na oliwie z masłem, aż się zarumienią.

Jutro zaczynam bieganie po ciekawych i kreatywnych dla mnie miejscach. Na instagramie (KLIK) możecie podglądać mój dzień. Strzelam fotki jak opętana, wraz z moim bobasem wybraliśmy się podróż poszukując nowych smaków.
Ściskam Was i zaglądajcie do mnie.
Ilona 


2 komentarze:

  1. Bardzo fajne wydanie faszerowanych pieczarek, chyba tam widzę jeszcze jakąś wędlinę, której nie ma wśród składników ;) Zapraszam do dodania wpisu do akcji Pieczarkowy Tydzień 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś dostałam przepis, ale całkowicie o nim zapomniałam.
    NAROBIŁAŚ MI APETYTU! :))
    Uściski,
    I.

    OdpowiedzUsuń